onsdag den 28. oktober 2009

Lidt af hver.....

Jeg har prøvet at lave denne blog for at skrive lidt om stor og småt hvad der rør sig i mit hoved og min hverdag....... Syntes jeg for tiden er vel udfordret - så måske det af få afløb for tankerne kan måske gøre det lidt nemmere !

Udofrdingerne har i 2009 bla. (korte træk) budt på :
* Mistede min lille søn Mads, i Jannuar i uge 21 af graviditeten.
* Flyttede ind i et dejligt hus i Feb/Marts 2009
* Blev fyret - og fritstillet i august 2009 (som betyder at mit dejlige hus - og drømmen om et barn -hænger i en tynd tråd)
* Er for tyk og vil gerne tabe mig (igen igen).

Lige pt. er jeg så hjemmegående, arbejdsøgende, arbejdsløs - kært barn har mange navne ;o) - men jeg er ved at blive SINDSYG af det !

Så denne blog er vel lavet i håb om at kunne få dagene til at gå lidt nemmere hvis man har nogen at "snakke" med :o)
Besluttede mig igår for at jeg nu vil tage skeen i den anden hånd hvad taberiet angår - så mon ikke der også kan komme et par ord om det :o)

Ha en dejlig dag ude i blog-land !

3 kommentarer:

  1. Hej Debes

    velkommen her på bloggen, hvor er det godt at du har fået lavet en, jeg er sikker på at du vil få rigtig meget glæde af det, nu skal du bare ud og kommentere hos nogle bloggere så kommer de ind og kigger hos dig, så kører det.

    Knus til dig min ven

    SvarSlet
  2. Ja - det er så lige det jeg skal finde ud af at gøre :o)

    SvarSlet
  3. Velkommmen til Blogland og tillykke med din blog. Jeg glæder mig til at følge med her

    SvarSlet